• Zmiana wielkości czcionki
  • Zmiana kontrastu

Formularz wyszukiwania

Zapytanie ofertowe o cenę

30 kwietnia 2014

Modernizacja obiektu przy ul. Lędzińskiej 14 – Budowa przyłącza budynku wraz ze stacją transformatorową

 

Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013 r. poz. 907, z późń. zm.) Zamawiający – Gmina Lędziny, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usługi/robót budowlanych:

 

1)         nazwa przedmiotu zamówienia:

Modernizacja obiektu przy ul. Lędzińskiej 14 – Budowa przyłącza budynku wraz ze stacją transformatorową

2)         opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu zasilania z napięcia 6/0,4 kV na napięcie 20/0,4 kV, dla zasilania obiektu przy ul. Lędzińskiej 14 (zgodnie z warunkami przyłączenia M/MCI/1908/2012 z dnia 8.03.2012r. oraz umową o przyłączenie nr TDGGZE/MCI/1908/2012/AO/6000/190/PDP/12 z dnia 07.05.2012 wraz z aneksami do umowy) na podstawie dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zaleceniami Inwestora (dokumentacja projektowa dostępna w  Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lędziny), przy wykorzystaniu istniejącego kontenera stacji transformatorowej wraz z jej przebudową i transportem.

W trakcie realizacji zadania należy zapewnić ciągłość zasilania dla obiektu, ewentualne przerwy w dostawie energii wynikające z konieczności przełączenia źródła zasilania w energię elektryczną muszą być uzgodnione w użytkownikami obiektu.

W ramach zadania należy dokonać wszelkich koniecznych zgłoszeń w przedsiębiorstwie energetycznym, opracować instrukcję współpracy ruchowej zgodnie z umową o przyłączenie, wykonać i dostarczyć dokumentację powykonawczą niezbędną do przyłączenia obiektu do sieci elektroenergetycznej i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m. in. operat geodezyjny powykonawczy -tj. mapy z pomiarem powykonawczym oklauzulowane przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Bieruniu, protokoły badań i pomiarów instalacji elektrycznej, oświadczenia kierownika budowy/kierownika robót), ponadto: atesty/ specyfikacje/ certyfikaty/ dokumenty (spełniające wymagania).

 

3)         termin wykonania zamówienia: do 35 dni od dnia podpisania umowy

4)         warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: doświadczenie w branży energetycznej potwierdzone minimum dwoma referencjami/protokołami odbioru na kwoty min 50 tyś zł brutto każda

5)         wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: minimum dwie referencje/protokoły odbioru na kwoty min 50 tyś zł brutto każda

6)         informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: pisemnie, faks, e-mail

7)         termin związania ofertą: 30 dni

8)         opis sposobu przygotowywania ofert: formularz ofertowy

9)         miejsce oraz termin składania ofert: Sekretariat Urzędu Miasta Lędziny, do 06.05.2014r

10)     opis sposobu obliczenia ceny: przedstawiona oferta

11)     opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: najniższa cena

12)     informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: nie przewiduje się

13)     inne wymagania: brak

 

 

Współpraca
Powiat Bieruńsko-LędzińskiBieruńBojszowyChełm ŚląskiImielinTychyWojewództwo ŚląskieUrząd Marszałkowski Województwa ŚląskiegoŚląski Urząd Wojewódzki w KatowicachPowiatowy Urząd Pracy w TychachRevucaRoccagorgaUnicov