Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), informuję o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro pn.: Utrzymanie czystości i małej architektury na terenie miasta Lędziny w 2017r.
1) opis przedmiotu zamówienia:
bieżąca obsługa utrzymania czystości na terenie miasta Lędziny polegająca m.in. na zadaniach takich jak: obsługa akcji „Dzień ziemi” i „Sprzątanie świata” obsługa imprez –plenerowych: utrzymania czystości w trakcie ich trwania jak i po ich zakończeniu, usuwanie napisów: z urządzeń placu zabaw, wiat przystankowych, murów i podobnych, usuwanie śmieci z przydrożnych koszy wraz z utylizacją, postawienie kosza ulicznego, postawienie ławki parkowej, wywóz śmieci i odpadów z kontenerów, sprzątanie wiat przystankowych, wyjazd interwencyjny, sprzątanie nawierzchni placu zabaw z wszelkich zanieczyszczeń i śmieci,przegląd techniczny placów zabaw.
2) termin wykonania zamówienia: 01.01.2017-31.12.2017
3) warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadanie wiedzy i doświadczenia, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a także sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwalająca należyte wykonanie zadania oraz potwierdzenie działalności z zakresu pozostałe sprzątanie ( kod PKD 81.29z)
4) wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz jednej roboty związanej z oczyszczaniem i utrzymaniem czystości na terenach gminnych na co najmniej 90 000 zł netto z ostatnich 3 lat oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
5) informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Drogą elektroniczną , telefonicznie lub osobiście z Wydziałem Gospodarki Miejskiej, Rozwoju Gospodarczego, Inwestycji, Infrastruktury i Zamówień Publicznych.
6) wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Brak wymaganego wadium
7) termin związania ofertą: 30 dni
8) opis sposobu przygotowywania ofert: uzupełnienie wersji papierowej przedmiaru robót wpisując proponowane kwoty
9) miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: email, fax, w postaci skanu wypełnionego przedmiaru robót (kosztorysu) na email lub w postaci papierowej złożony w sekretariacie UM, termin składania ofert 20.12.2016 godz. 12:00
10) opis sposobu obliczenia ceny: wypełniony przedmiar robót.
11) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: najniższa cena
12) informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: brak.
13) wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: brak
14) istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: brak
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, udostępnionego na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).