• Zmiana wielkości czcionki
  • Zmiana kontrastu

Formularz wyszukiwania

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

7 października 2016

Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831 i 996) informuję o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro pn.: Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie miasta Lędziny w okresie od 15.10.2016 do 30.04.2017

  1. opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na               terenie miasta      Lędziny w okresie od 15.10.2016 do 30.04.2017.

 

  1. termin wykonania zamówienia: 30.04.2017
  2. miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Urząd Miasta Lędziny, 43-143 Lędziny, Lędzińska 55, Sekretariat Pokój 112 bądź drogą mailową um@ledziny.pl do dnia 13.10.2016r. do godziny 12.00.
  3. warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadanie wiedzy i doświadczenia, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a także sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwalająca       na należyte wykonanie zadania.
  4. wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dwóch robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg publicznych na co najmniej 50 000 zł netto każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz oświadczenie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  5. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Drogą elektroniczną , telefonicznie lub osobiście z Wydziałem Gospodarki Miejskiej, Rozwoju Gospodarczego, Inwestycji, Infrastruktury i Zamówień Publicznych.
  6. wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Brak wymaganego wadium.
  7. termin związania ofertą: 30 dni.
  8. opis sposobu przygotowywania ofert: uzupełnienie wersji papierowej oferty wpisując proponowane kwoty + kosztorys ofertowy.
  9. opis sposobu obliczenia ceny: porównanie ofert, Cena = Cena minimalna / Cena weryfikowana * 100
  10. opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: cena 100%
  11. informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: brak.
  12. wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: brak.
  13. istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: brak.
Współpraca
Powiat Bieruńsko-LędzińskiBieruńBojszowyChełm ŚląskiImielinTychyWojewództwo ŚląskieUrząd Marszałkowski Województwa ŚląskiegoŚląski Urząd Wojewódzki w KatowicachPowiatowy Urząd Pracy w TychachRevucaRoccagorgaUnicov