• Zmiana wielkości czcionki
  • Zmiana kontrastu

Formularz wyszukiwania

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

13 września 2016

Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), informuję o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro pn.: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego adaptacji pomieszczeń byłego hotelu robotniczego na mieszkania socjalne w ramach planowanego w budżecie na 2016 r. zadania: „Remont i modernizacja budynków komunalnych przy ul. Pokoju 106 - utworzenie mieszkań socjalnych”.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego adaptacji pomieszczeń byłego hotelu robotniczego na mieszkania socjalne, spełniające wymagania niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procesu aplikowania o dofinasowanie realizacji zadania, tj. m.in.

1.     Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych RPO WSL 2014-2020,

2.     Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,

3.     Wytyczne programowe w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach EFRR RPO WSL 2014-2020 (projekt),

4.     Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.

Pozostałe podstawy formalno-prawne opracowania: uzgodnienia z Zamawiającym, wizja lokalna, inwentaryzacja obiektu, Prawo Zamówień Publicznych, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałe akty prawne i normy regulujące projektowanie i budownictwo.

      Przy opracowywaniu programu funkcjonalno-użytkowego należy uwzględnić decyzje Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Tychach (decyzja z dnia 09.09.2010 r, decyzja z dnia 18.10.2010 r., decyzja z dnia 20.02.2012 r., decyzja z dnia 30.07.2012 r., decyzja z dnia 20.01.2014 r., decyzja z dnia 08.07.2015 r.), decyzję Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Tychach (decyzja nr 87/2009 z dnia 21.05.2009 r. – w szczególności punkt 6 dotyczący zapewnienia drogi pożarowej), pismo Najemcy L. dz. 233/2016 z dnia 23.08.2016 r. (w szczególności konieczność wymiany części okien, instalacji wod-kan, naprawy dachu i elewacji). Ponadto należy uwzględnić, iż każde mieszkanie i część ogólnodostępna powinna być osobno olicznikowana (np. energia elektryczna, woda zimna, c.w.u., c.o.) z możliwością odcięcia mediów do poszczególnych mieszkań. Liczniki elektryczne przedpłatowe. Należy unikać prowadzenia pionów instalacyjnych i przewodów wentylacyjnych przez pomieszczenia nieobjęte adaptacją. W przypadku konieczności przejścia z przez pomieszczenia nieobjęte adaptacją należy uwzględnić koszty przejścia przez przegrody budowlane i koszty odtworzenia nieadaptowanych pomieszczeń do stanu istniejącego. W ramach zadania konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie, w szczególności w zakresie inwentaryzacji części budynku koniecznej do zagospodarowania na mieszkania socjalne i komunikację.

      Budynek wykonany jest w technologii wielko-płytowej, jest to obiekt pięciokondygnacyjny, podpiwniczony. Budynek posiada dwie klatki schodowe, trzy wejścia do budynku, jest połączony łącznikiem z budynkiem sąsiednim. Obecnie parter budynku wykorzystywany jest do celów administracyjno-biurowych, cześć parteru zajmują pomieszczenia po byłym oddziale przedszkolnym. Pozostałe kondygnacje nadziemne wykorzystywane są na zasadach hotelowych. Z uwagi na ograniczone środki finansowe założeniem gminy jest wykonanie w wydzielonej części budynku lokali socjalnych. Wydzielenie części budynku nie może uniemożliwić wykorzystania pozostałej części budynku w dotychczasowy sposób i nie może uniemożliwić dalszej adaptacji pozostałych pomieszczeń.

      Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu dokumentacji oraz do prezentowania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań na kolejnych etapach projektowania. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania koncepcji oraz zaprezentowania i uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych rozwiązań. Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do przygotowania prezentacji i zaprezentowania projektowanych rozwiązań na dowolnym etapie opracowywania dokumentacji w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.

      Ilość egzemplarzy kompletnej dokumentacji w wersji papierowej: 4 kpl. Ilość egzemplarzy kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej: 2 szt. na nośnikach CD/DVD w formacie edytowalnym np.: .doc, .dwg, .ath, – do edycji z możliwością kopiowania i w formacie .pdf - do wydruków z możliwością kopiowania.

      Wykonawca dokumentacji wyraża zgodę na nieodpłatne przeniesienie wszelkich praw związanych z przedmiotem zadania na Zamawiającego z chwilą protokolarnego przejęcia przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie praw autorskich. Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe.

      Koszt zaprojektowania, wykonania, nadzoru i uzyskania pozwolenia na użytkowanie części budynku adaptowanej na lokale socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą, powinien zamknąć się w kwocie 1 mln zł brutto. Wszelkie koszty niekwalifikowane powinny być uzgodnione z Zamawiającym oraz wskazane w dokumentacji i wydzielone w kosztorysach.

 

 

Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu Miasta Lędziny (adres: ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny; faks: 32 21 66 508; e-mail: um@ledziny.pl)

Termin składania ofert: 19.09.2016 r.,

Termin związania ofertą: 30 dni

Termin przedstawienia koncepcji: 2 tygodnie od podpisania umowy

Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od podpisania umowy

Okres gwarancji: 24 – m-ce

Termin płatności: 30 dni

Opis sposobu przygotowywania ofert: na załączonym formularzu ofertowym

Współpraca
Powiat Bieruńsko-LędzińskiBieruńBojszowyChełm ŚląskiImielinTychyWojewództwo ŚląskieUrząd Marszałkowski Województwa ŚląskiegoŚląski Urząd Wojewódzki w KatowicachPowiatowy Urząd Pracy w TychachRevucaRoccagorgaUnicov