Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
Informacja o wszczęciu postępowania pn.: Dostawa materiałów biurowych i tonerów do Urzędu Miasta Lędziny.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r.poz. 907, z późń.zm.) Zamawiający – Gmina Lędziny zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych i tonerów.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych i tonerów do Urzędu Miasta Lędziny
Wykaz materiałów zawiera załącznik nr 1, załącznik nr 2 do niniejszego pisma
2. Wymagany termin realizacji zamówienia: materiały należy dostarczać sukcesywnie do Urzędu Miasta Lędziny.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
3. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim
- ofertę cenową należy złożyć na załączonym formularzu cenowym załącznik nr 1, załącznik nr 2
- cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów biurowych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia
- ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji zamówienia
4. Kryterium oceny ofert:
Cena – 100%
5. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
Ofertę należy przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta
w Lędzinach , ul. Lędzińska 55 , faksem na nr 32 21 66 508 lub drogą elektroniczną na adres e-mail um@ledziny.pl w terminie do dnia 19.11.2015r. roku do godz. 15.00.
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim na Formularzu ofertowym
7.Okres gwarancji:
Dostawca zapewnia gwarancję na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne i w przypadku ukrytych wad będzie dokonywał wymiany materiałów.
8. Osoby uprawnione do kontaktów Alicja Zaręba tel. 32 21 66 511 wew. 163