• Zmiana wielkości czcionki
  • Zmiana kontrastu

Formularz wyszukiwania

RPWiK Tychy S.A uruchomił dla swoich klientów usługę i-BOK

20 grudnia 2016

RPWiK Tychy S.A. informuje, iż do dyspozycji klientów posiadających podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę, przekazało Internetowe Biuro Obsługi Klienta (www.ibok.rpwik.tychy.pl), które pozwala na skorzystanie z opcji e-odczytu i e-faktury, dostępu do aktualnych informacji dotyczących indywidualnego konta- rozliczeń, analiz, prowadzonych spraw, wiadomości SMS oraz na dokonywanie płatności elektronicznych.

 

Skorzystanie z usług e-odczytu i e-faktury pozwala na obniżenie opłaty abonamentowej.

 

 

Bądź w swych działaniach nowoczesny, ekologiczny i praktyczny. Dołącz do grona użytkowników naszego Internetowego Biura Obsługi Klienta, zaloguj się do i-BOK już dziś na stronie https://ibok.rpwik.tychy.pl/

 

 

Skorzystaj z funkcjonalności, które daje i-BOK tzn: e-faktura, e-odczyt, płatności online, analiza zużycia wody, obsługa zgłoszeń, historia rozliczeń, serwis sms.

Współpraca
Powiat Bieruńsko-LędzińskiBieruńBojszowyChełm ŚląskiImielinTychyWojewództwo ŚląskieUrząd Marszałkowski Województwa ŚląskiegoŚląski Urząd Wojewódzki w KatowicachPowiatowy Urząd Pracy w TychachRevucaRoccagorgaUnicov