RPWiK Tychy S.A uruchomił dla swoich klientów usługę i-BOK
RPWiK Tychy S.A. informuje, iż do dyspozycji klientów posiadających podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę, przekazało Internetowe Biuro Obsługi Klienta (www.ibok.rpwik.tychy.pl), które pozwala na skorzystanie z opcji e-odczytu i e-faktury, dostępu do aktualnych informacji dotyczących indywidualnego konta- rozliczeń, analiz, prowadzonych spraw, wiadomości SMS oraz na dokonywanie płatności elektronicznych.
Skorzystanie z usług e-odczytu i e-faktury pozwala na obniżenie opłaty abonamentowej.
Bądź w swych działaniach nowoczesny, ekologiczny i praktyczny. Dołącz do grona użytkowników naszego Internetowego Biura Obsługi Klienta, zaloguj się do i-BOK już dziś na stronie https://ibok.rpwik.tychy.pl/
Skorzystaj z funkcjonalności, które daje i-BOK tzn: e-faktura, e-odczyt, płatności online, analiza zużycia wody, obsługa zgłoszeń, historia rozliczeń, serwis sms.