Nowe informacje w sprawie wypłaty świadczenia rekompensacyjnego z tytułu utraty prawa do bezpłatnego węgla
Informujemy, że w dniu 26.10.2017 r. na stronie internetowej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. umieszczono zaktualizowaną instrukcję wypełniania wniosku o wypłatę świadczenia rekompensacyjnego z tytułu utraty prawa do bezpłatnego węgla.
Zmianie uległy punkty E i F przedmiotowej instrukcji:
Punkt E:
Było: W przypadku składania wniosku pocztą liczy się data stempla pocztowego. Wniosek składany pocztą powinien posiadać poświadczenie podpisu przez notariusza lub przez gminę. Na kopercie dopisać „REKOMPENSATA”
Jest: W przypadku składania wniosku pocztą liczy się data stempla pocztowego. Wniosek składany pocztą powinien posiadać poświadczenie podpisu przez notariusza lub przez gminę - pod warunkiem, że na terenie gminy nie ma kancelarii notarialnej upoważnionej do poświadczenia własnoręczności podpisu. Na kopercie dopisać „REKOMPENSATA”.
Punkt F:
Było: W przypadku składania wniosku przez osobę upoważnioną, osoba ta musi legitymować się upoważnieniem/pełnomocnictwem poświadczonym notarialnie lub przez gminę upoważniającym do złożenia imieniem osoby uprawnionej wniosku o wypłatę. Osoba upoważniona przy składaniu wnioski musi mieć przy sobie dowód osobisty, celem potwierdzenia jej tożsamości przez osobę przyjmującą wniosek.
Jest: W przypadku składania wniosku przez osobę upoważnioną, osoba ta musi legitymować się upoważnieniem/pełnomocnictwem poświadczonym notarialnie lub przez gminę – pod warunkiem, że na terenie gminy nie ma kancelarii notarialnej upoważnionej do poświadczenia własnoręczności podpisu - upoważniającym do złożenia imieniem osoby uprawnionej wniosku o wypłatę. Osoba upoważniona przy składaniu wniosku musi mieć przy sobie dowód osobisty, celem potwierdzenia jej tożsamości przez osobę przyjmującą wniosek.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie http://srk.com.pl/2017/10/24/informacja-w-sprawie-wyplaty-swiadczenia-rekompensacyjnego-z-tytulu-utraty-prawa-do-bezplatnego-wegla/