Nabór wniosków na usunięcie i unieszkodliwienie w 2024 r. odpadów zawierających azbest, składowanych na posesjach zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko - lędzińskiego.
19 stycznia 2024
WARUNKI BEZPŁATNEGO ODBIORU „AZBESTU” w 2024 r.
• złożenie wniosku
• spełnienie wymogów formalnych określonych w „Zasady odbioru …”.
Wnioski przyjmowane będą w Starostwie Powiatowym w Bieruniu w terminie od 22 stycznia do 30 czerwca 2024 r. Do 31 sierpnia 2024 r. Zarząd Powiatu rozpatrzy złożone wnioski, a następnie na zlecenie powiatu uprawniona firma dokona odbioru zeskładowanych odpadów zawierających azbest z posesji. Szczegółowe informacje dotyczące zasad odbioru zeskładowanego „azbestu” oraz składania wniosków można uzyskać w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, nr tel. (32) 226 91 64 oraz na stronie internetowej powiatu pod adresem: https://www.powiatbl.pl/dla-mieszkanca/azbest.
pobierz plik pdf: ogloszenie-naboru-2024-sig.pdf - rozmiar pliku: 353.4 KB otwiera się w nowym oknie
plik pdf - 353.4 KB