Informacja o unieważnieniu postępowania
20 lipca 2017
Zamawiający działając w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) oraz w oparciu o §1 ust. 1 rozdz. VIII Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro wprowadzonym zarządzeniem Burmistrza Miasta 120.25.2017 z 21.06.2017 r. zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro pn.: „Wykonanie dokumentacji chodnika i nakładki asfaltowej drogi gminnej ulicy Reymonta”.
pobierz plik pdf: 426zawiadomienieouniewanieniu.pdf - rozmiar pliku: 223.8 KB otwiera się w nowym oknie
plik pdf - 223.8 KB