Bonifikata z tytułu niedostarczenia energii elektrycznej
W związku z licznymi awariami i przerwami w dostawie energii elektrycznej powstałymi po przejściu burz i nawałnic przekazujemy państwu informacje zamieszczoną przez firmę Tauron.
Informujemy, że zgodnie z prawem, jeśli czas usuwania awarii przekroczył 24 godziny, klientom Tauron Dystrybucja przysługuje bonifikata z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej. Aby taką bonifikatę uzyskać, prosimy o wypełnienie wniosku umieszczonego na stronie internetowej i przesłanie na adres: Tauron Obsługa Klienta, 40-389 Katowice, ul. Lwowska 23.
Aby uzyskać bonifikatę, należy wypełnić wniosek i przesłać go na adres:
Tauron Obsługa Klienta
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice
Ponadto, firma Tauron Dystrybucja S.A przeprasza wszystkich klientów, którym nie udało się przywrócić energii elektrycznej w wyznaczonym umową czasie i prosi o wyrozumiałość ze względu na masową skalę zniszczeń sieci energetycznej przez siły natury.
Poniżej do pobrania druk wniosku o udzielenie bonifikaty