Jak uzyskać elektroniczny podpis

Jak uzyskać podpis CC SEKAP?

 

Aby uzyskać niekwalifikowany podpis elektroniczny CC SEKAP należy:

-        zgłosić się osobiście do Urzędu Miasta Lędziny przy ul.Lędzińskiej 55 – do Pani Marioli Kaiser, Wydział Organizacyjny (parter, pok. nr 06a) codziennie w godzinach pracy urzędu zabierając ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość, na którym widnieje numer PESEL, czyli: dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy wydane po 1 lipca 1999 r. Pracownikdokona weryfikacji tożsamości i przygotuje wniosek oraz umowę o świadczenie usług certyfikacyjnych dla subskrybentów. Po podpisaniu umowy zostanie wygenerowany podpis CC SEKAP i zapisany na nośnik, lub

-        samodzielnie wypełnić wniosek poprzez stronę https://cc.sekap.pl/ wysyłając go do punktu rejestracji Urzędu Miasta Lędziny, następnie osobiście zgłosić się do Punktu Obsługi Mieszkańców, zabierając ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość, na którym widnieje numer PESEL, czyli: dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy wydane po 1 lipca 1999 r.( dokument, którego dane wpisano do wniosku).Pracownikpo dokonaniu weryfikacji tożsamości, wydrukowaniu i podpisaniu umowy wygeneruje podpis CC SEKAP i zapisze na nośniku.

 

Godziny pracy Punktu Obsługi Mieszkańców:

poniedziałek - 7.30.- 17.00

wtorek - 7.30 - 15.30

środa - 7.30 - 15.30

czwartek - 7.30 - 15.30

piątek - 7.30 - 14.00

 

Powiat Bieruńsko-Lędziński Bieruń Bojszowy Chełm Śląski Imielin Tychy Województwo Śląskie Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach Powiatowy Urząd Pracy w Tychach Revuca Roccagorga Unicov
zamknij